redigere online m fp2000?
Fra : tobias

Dato : 31-12-03 14:00

Hej

Jeg vil meget gerne kunne se/ redigere/ slette indholdet af mine websites
online. Det kan jeg bare ikke finde ud af:(

Kan det overhovedet lade sig gøre med FP 2000?

tobias

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 31-12-03 17:10

tobias wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> online. Det kan jeg bare ikke finde ud af:(
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre med FP 2000?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Paul Winther

Dato : 31-12-03 17:14

> [...]
> online. Det kan jeg bare ikke finde ud af:(
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre med FP 2000?

Jo det kan sagtens lade sig gøre.
Du skal bare sikre dig at dit hotel hvor du har dit domæne understøtter
Frontpageextension.

Hvis det gør det så har du sikkert modtaget et brugernavn og password til at
logge ind på dit web.

I frontpage skal du bare gå i åbn - websted og så i adresselinien skrive
http://www.ditdomæne.dk og så bliver du promptet for brugernavn og password.

Når du har indtastet det er du inde på dit web og kan sidde online og
redigere.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig.

/paul

Fra : tobias

Dato : 01-01-04 19:53

"Paul Winther" <paul@gyldenager.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
password.

> Når du har indtastet det er du inde på dit web og kan sidde online og

Der må være noget galt - jeg får blot en fejlmeddelelse?

Ellers tak for hjælpen:)

tobias