Godt nytår
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 10:51

Ville bare lige ønske alle godt nytår og fortælle at for mit
vedkommende bliver det fejret sammen med en ny kat. Buster hedder han
og han er en fin lille sort sag, som jeg får "leveret" senere på
dagen. Ihhhh, hvor jeg altså glæder mig.
Nu håber jeg bare at de to katte-damer tager godt imod ham, og at de
to drenge (hunde) ikke tygger for meget i ham.
Godt nytår til alle to- som firbenede!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 31-12-03 11:03

Leyna <> wrote in news:lq65vvklqhr4vqrs2pn6uncucebaq4jsdj@4ax.com:

> [...]
> Nu håber jeg bare at de to katte-damer tager godt imod ham, og at de
> to drenge (hunde) ikke tygger for meget i ham.

Tak i lige måde.
Glæder mig til at høre om Buster i det nye år.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 31-12-03 13:52

<Leyna> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hej
Tillykke med Buster, håber ikke damerne er for "bitchede".
Og også godt nytår herfra til alle her i gruppen.

--
Hilsen Denise

Fra : maz

Dato : 31-12-03 14:44

Denise wrote:
> Og også godt nytår herfra til alle her i gruppen.

I lige måde :)
Også herfra: Godt nytår til alle - pas på de firbenede :)

/Maria og Z-teamet :)

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 31-12-03 17:14

Her fra skal der også lyde et godt nytår og samtidig vil jeg vise et
billede af vores mittere som fejre deres første nytår

http://gallery.millemus.dk/albums/magicflirt/116_1647.sized.jpg

Håber at I alle får en rigtig hyggelig aften
Camilla Larsen

www.sparhawk.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-12-03 15:13

In article <lq65vvklqhr4vqrs2pn6uncucebaq4jsdj@4ax.com>, Leyna wrote:

> Ville bare lige ønske alle godt nytår og fortælle at for mit
> vedkommende bliver det fejret sammen med en ny kat.

Iiihh - til lykke!
Også godt nytår herfra til jer alle

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-12-03 15:47

Tillykke med den sorte sag *S*

Og Godt Nytår til jer alle herfra
Pas på jer selv, hinanden og de 4-benede

Knus
Joan

Fra : dorthe

Dato : 31-12-03 17:44

Også godt nytår herfra.
Nytårsknuser til alle misserne.

Knus Dorthe coco og catwalk.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-12-03 18:30

<Leyna> skrev i en meddelelse news:lq65vvklqhr4vqrs2pn6uncucebaq4jsdj@4ax.com...
> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hej Leyna

Rigtigt godt nytår til dig også - og stort tillykke med
Buster-drengen!

mvh Eva