Godt nytår
Fra : Anet

Dato : 30-12-03 21:33

Nåh, så er endnu et begivenhedsrigt år ved at klinge af og et nyt år starte.
Vi har haft mang og meget oppe at vende i denne gruppe i årets løb. Det er
jo som altid en spændende læsning her og det er bare synd at gruppen ikke er
mere kendt end den er.

Vores nytår foregår på den måde, at vi er hjemme nytårsaften og holder øje
med hestene med lys på folden. Hvis hestene bliver bange så lukker jeg dem i
stalden omkring midnat. Heldigvis bor vi et rimelig fredeligt sted så jeg
tror ikke at fyrværkeri bliver noget problem her.

Godt nytår til Jer alle her i gruppen.

--
~ Hilsen
Annette ~