unlock S55 med originalt datakabel?
Fra : Lene Boegild

Dato : 30-12-03 13:45

Hej gutter
Jeg har fulgt tommy ipsens guide på http://tommyipsen.dk/S55/ til unlock af
en S55'er med Sonofon abonement, men når man når til punkt 3 dvs. at skulle
hente telefonens originale IMEI nummer skriver den 'phone not powered on'.
Jeg har prøvet forskellige kombinationer af RTS og DTR under Configuration.
og også at tænde telefonen lige før og efter at have trykket på 'Use
original IMEI knappen' knappen. Jeg er også sikker på at den rigtige
com-port er valgt.

Jeg bruger det originale Siemens RS-232 kabel der fulgt med telefonen, kan
det være problemet? I guiden nævnes det uoriginale kabel www.cellshoppen.dk.
Er der nogen der har positive erfaringer med det originale datakabel?

M.v.h. Anders B

Fra : F. Hansen

Dato : 30-12-03 15:09

"Lene Boegild" <leneboegild@netbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
www.cellshoppen.dk.
> Er der nogen der har positive erfaringer med det originale datakabel?

Det skal være uoriginalt for det dur, ifølge svar i gruppen her.

Mvh Finn

Fra : Thomas B

Dato : 01-01-04 23:22

> [...]
> det være problemet? I guiden nævnes det uoriginale kabel
www.cellshoppen.dk.
> Er der nogen der har positive erfaringer med det

Det skal være det uorginale datakabel det orginale dur ikke til oplåsning.
med det orginale kabel får du denne tekst 'phone not powered on'.

Det kabel fra celleshoppen virker

Mvh. Thomas