"...memory could not be written"?
Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 30-12-03 11:22

Hej,

Jeg har lige installeret Roxio's PhotoSuite5 på en windows 2000 maskine, men
får følgende meddelse ved et par operationer:

"The instruction at 0x77f581bd referenced memory at 0xaba476c4. The memory
could not be written."

Hex-tallene varierer og det kan både være skrive/læse problemer.

Jeg ved ikke, om jeg har ramt den rigtige nyhedsgruppe, men jeg tror det er
problemer med enten hardware eller windows, for jeg har prøvet på en
hurtigere XP-maskine, hvor det virker.

Nogle der kender problemet, evt. fra andre problemer?

MVH Dennis

Fra : Peter T.

Dato : 30-12-03 13:34

Dennis Tolstrup Kristensen wrote:

> "The instruction at 0x77f581bd referenced memory at 0xaba476c4. The
> memory
> could not be written."
>
> Hex-tallene varierer og det kan både være skrive/læse problemer.

Jeg kan ikke hjælpe så meget, men jeg har tilsyneladende nøjagtigt samme
problem som dig med newsreaderen Xnews efter jeg har bygget en ny pc. Og
et par kørsler af memtest86 på mit kingston ram modul tyder ikke på
ramfejl. Så jeg regner med at reinstallere windows 2000 igen efter
nytårsaften i et forsøg på at få fejlen væk.

--
muh.
muh.