HP-brænder
Fra : Aage Bang Mikkelsen

Dato : 20-04-01 21:35

Hej

Idet jeg just har installeret Win 2000 på min bærbare har jeg store
problemer med min USB HP 8200 Plus
Er I bekendt med programmer som er kompatible med ovennævnte brænder? Eller
kan man evt. opdatere et ældre Easy CD Creator så det kan fungere under Win
2000?

Venlig hilsen

Jacob

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-04-01 14:23

Skal man ikke have en bestemt udgave af EZ CD creator til Win2k ?

Ellers er der masser af opdateringer på www.adaptec.com

/Mikael

Fra : Devast8or

Dato : 20-04-01 21:21

Næste gang du installerer Winblows om, så husk at sætte dit ur før du
poster. Eller Mikael Nørrelund Andersen synsk?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-04-01 15:49

> Næste gang du installerer Winblows om, så husk at sætte dit ur før du
> poster. Eller Mikael Nørrelund Andersen synsk?
>
> Devast8or

Jeg er faktisk synsk

/Mikael

Fra : Devast8or

Dato : 23-04-01 16:18

Kan du så ikke lige fortælle mig hvilke opgaver der kommer i den skriftlige
eksamen jeg skal op til i næste måned, så jeg ved hvad jeg skal læse op på?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Butch

Dato : 21-04-01 10:24

> [...]
Eller
> kan man evt. opdatere et ældre Easy CD Creator så det kan fungere under

Hej
Du kan svjh bruge Nero burning rom ver. 5 eller Easy Cd Creator ver. 4 eller
5. Du har sikkert fået ver 3.5 med din brænder og den er som du selv har
erfaret ikke win2k kompatibel.
Hilsen
Butch