Gammelt legetøj
Fra : Tonny Gram Sønderup

Dato : 29-12-03 21:59

Hej

Jeg er lige kommet i besiddelse af noget "gammelt" legetøj kaldet "Ministeck
Zoo", noget med hulplader og farvede stifter.
Legede selv med det i barndommen ca. 30 år siden.
Hører gerne om der er nogle der ligger inde med noget af samme slags til
suplement her.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 16:46

"Tonny Gram Sønderup" <tgs@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Legede selv med det i barndommen ca. 30 år siden.
> Hører gerne om der er nogle der ligger inde med noget af samme slags til

Jeg har noget der svarer til beskrivelsen, som du godt kunne få, men ved jo
ikke om det er det rigtige. Er der mulighed for et billede?

--
Godt nytår
Mia

Fra : Tonny Gram Sønderup

Dato : 01-01-04 21:30

Jeg har sendt en E-mail til dig med billede.

m.v.h. Og Godt nytår
Tonny