PCanywhere laver om på tasterne
Fra : Jesper

Dato : 29-12-03 22:26

Hej

Håber der er nogle kloge mennesker der kan fortælle mig hvorfor min Symantec
PCanywhere 11.0 laver om på mine tastaturer på det er trådløse logitech,
hvor genvejstasterne skifter funktion eller kommer ud af funktion.. Håber
der er nogen de kan hjælpe.

Mvh Jesper

Fra : Chr. L.

Dato : 31-12-03 13:52

"Jesper" <jesper@buhl.com> wrote in message news:bsq653$sk4$1@sunsite.dk...
> [...]
> hvor genvejstasterne skifter funktion eller kommer ud af funktion.. Håber

Det kan ske hvis du feks bruger en pc med DK tastatur og Dk opsætning, til
at fjernbetjene en PC der står i feks USA, som er sat til US tastatur og
opsætning...det samme visa versa

Chr.

Fra : Jesper

Dato : 05-01-04 21:36

OK mange tak... det var lige nøjagtig det der var i vejen

Mvh Jesper