dankort gateway
Fra : Jesper Vels

Dato : 29-12-03 22:32

Hej

Jeg vel høre om der er nogle der kan anbefale en udbyder af en dankort
gateway, hvor prisen er ret fornuftige....

En ting som jeg har undret mig over.... jeg har på et tidspunkt lavet en
dankort løsning til et firma og blev derfor nød til at læse pbs's regler
igennem... der stod dengang noget med at man ikke måtte gemme folks kort
nr.... Det undre mig så hvordan Dating.dk og Dvdzone.dk kan lave deres
abonnement... hvor man indtaster sine kort oplysninger engang... hvor efter
de trækkre et fast beløb på kortet...

Hvordan kan man lave sådan en abonnement ting? er det noget betalings
gatewayen understøtter?

Mvh
Jesper vels

Fra : Morten

Dato : 30-12-03 00:17

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg vel høre om der er nogle der kan anbefale en udbyder af en dankort
> gateway, hvor prisen er ret fornuftige....

dot-domain.dk 149,00 pr. md. uden oprettelse....

> [...]
> nr.... Det undre mig så hvordan Dating.dk og Dvdzone.dk kan lave deres
> abonnement... hvor man indtaster sine kort oplysninger engang... hvor
De benytter en slaks abbonements betaling, som er et tillæg til ens
indløsningsaftale.
Det fungere ganske simpelt, at men kan hæve gentagende gange på kundens
kort, hvis
kunden har givet accept.

> Hvordan kan man lave sådan en abonnement ting? er det noget betalings
> gatewayen understøtter?
JA

> Mvh
> Jesper vels

/ Morten

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 30-12-03 10:50

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vel høre om der er nogle der kan anbefale en udbyder af en dankort
> gateway, hvor prisen er ret fornuftige....

Webhosting har en PBS-gateway til 799 Kr. årligt => 66,50 Kr/Mdr. hvilket er
meget billigt.

http://www.webhosting.dk/priser.php
http://www.webhosting.dk/paygateinfo.php

Fra : Mdj

Dato : 04-01-04 23:26

Det er sikkert et fjollet spørgsmål, men PBS kræver stadig at man har en
almindelig dankort aftale ikke?, det er ikke nok med en betalingsgateway som
den nævnt i denne thread vel? ellers ville det da være hurtigt at bygge
nogle internetbaserede kasseapparater...

Mvh
Morten

Fra : Mdj

Dato : 04-01-04 23:29

Fandt mig et svar på http://www.betaling.dk/forret/priser.htm :) koster
1000,- årligt, hvilket så ikke er i nærheden af hvad jeg troede det
kostede... der sker da fremskridt :)

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-01-04 22:18

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> writes:
> [...]
> dankort løsning til et firma og blev derfor nød til at læse pbs's regler
> igennem... der stod dengang noget med at man ikke måtte gemme folks kort

Så vidt jeg ved, må man gerne gemme kortoplysninger "på forsvarlig
vis", men IKKE de tre kontrolcifre. Da PBS stadig[1] ikke bruger
disse "obligatoriske" kontrolcifre til noget, behøver man ikke disse
for at kunne hæve på kortet.

[1] Læs: sidst jeg checkede.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl