kære mor
Fra : Steffen Skov

Dato : 29-12-03 20:35

Skriveriet om Claus har taget overhånd i mange tråde i gruppen.
Derfor starter jeg en ny tråd, hvor Claus og alle andre kan skrive deres
bemærkninger om alt der ikke har en disse med sejlads at gøre.
Hilsen
Steffen
På 26 "Krogen" Århus

Fra : Steffen Skov

Dato : 29-12-03 20:58

"Steffen Skov" <xsskov@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor starter jeg en ny tråd, hvor Claus og alle andre kan skrive deres
> bemærkninger om alt der ikke har en disse med sejlads at gøre.

Tja - der skulle være skrevet Pd, men jeg faldt over tastaturet, hvilket
ikke er korrekt citering, eller undskyldning.

Dog vil der igen blive citeres herfra Gyldendal:

Pedant: om person der lægger vægt på enkeltheder og uden sans for helheder,
og som er pinligt nøjeregnende; Freud satte det i forbindelse med
analkarakteren.

citat slut

Nu får jeg nok min egen anal på skideren, men hvad- op i røven!

Hilsen
Steffen
og stadig Godt Nytår og god vind 2004

Fra : Kurt Becher

Dato : 30-12-03 06:35

Steffen Skov wrote:
> [...]
> Derfor starter jeg en ny tråd, hvor Claus og alle andre kan skrive
> deres bemærkninger om alt der ikke har en disse med sejlads at gøre.

Så er det måske på tide lige at gøre opmærksom på nogle andre ng'er:

dk.snak.mudderkastning
dk.admin.netmisbrug

Denne tråd samt dem, der har afledt denne, er meget OT (="off topic"=uden
for emnet i gruppen) og det hjælper ikke på læselysten at starte endnu en
tråd om noget, der burde diskuteres andetsteds. F.eks. i de ovenstående
ng'er.

Så hvis de krigslystne ville FUT'te et andet sted hen ville det pynte på
indholdet!

MVH

Fra : Kurt Becher

Dato : 30-12-03 06:39

Kurt Becher wrote:

> Så er det måske på tide lige at gøre opmærksom på nogle andre ng'er:
>
> dk.snak.mudderkastning
> dk.admin.netmisbrug

Her skulle stå: dk.admin.netikette (men ved nærmere eftertanke er
d.a.netmisbrug måske relevant...).

MVH

Fra : Carsten Holck

Dato : 30-12-03 14:51

Kurt Becher wrote:

> Her skulle stå: dk.admin.netikette (men ved nærmere eftertanke er
> d.a.netmisbrug måske relevant...).
eller dk.snak-off-topic

/carsten

Fra : Steffen Skov

Dato : 30-12-03 18:47

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse

> eller dk.snak-off-topic
>
> /carsten

Den der "mudderkastning" anede jeg ikke eksisterede. Men nu har jeg prøvet
gruppen, og den er da herlig (en stor familie, som minder mig lidt om fam.
Ozbornes(TV)). Som Claus på et tidspunkt skriver noget om, at han ikke
behøver TV, for sæbeserierne har han her på nettet.
Jeg trækker mig baglæns ud af den "mudderkastning" der har været i denne
gruppe, selv om jeg har deltaget aktivt.
Dog har det været meget oplysende for mig, da jeg ikke aner en disse om
"netettikette" m.m., men har et temperament, der er lidt hurtig på
aftrækkeren.
"En spade er stadig en spade og en skovl er stadig en skovl"!
Godt Nytår
Steffen