DVD brændning
Fra : Michael

Dato : 29-12-03 18:44

Er der nogen der har prøvet at brænde DVD'ere på Linux?

Tænker på at købe en dims til lidt hjemmebackup - virker det?

Dist: Debian+BSD

Fra : ivan olsen

Dato : 29-12-03 20:38

hej !
Til datafiler på dvd kører jeg med k3b, både i mandrake og i lindows 4.0.
Har ingen problemer, ellers er der vel cdrecord.

--
Mvh.
Ivan Olsen !

Fra : Esben Laursen

Dato : 29-12-03 23:22

"Michael" <madsen999@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har prøvet at brænde DVD'ere på Linux?
>
> Tænker på at købe en dims til lidt hjemmebackup - virker det?
>
> Dist: Debian+BSD

Lad være med at købe en BTC brænder, den virker i hvertfald af lor.. til på
en Debian. Der er en test af 6 brændere i Linux Magazine hvor LG's fik top
og BTC fik skod.

Men jeg har en billig BTC til salg hvis det da var noget? Jeg har lige købt
en LG som gerne skulle dunpe ind af døren i morgen =)

Hygge

Esben

Fra : Michael

Dato : 29-12-03 23:32

"Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> wrote in message
> Lad være med at købe en BTC brænder, den virker i hvertfald af lor.. til

> en Debian. Der er en test af 6 brændere i Linux Magazine hvor LG's fik top
> og BTC fik skod.

ok LG & BTC siger mig ikke så meget - men det kan være at min lokale butik
ved hvad det er? :)

Men dit råd noteret.

Fra : Esben Laursen

Dato : 29-12-03 23:54

> "Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> wrote in message
> på
>
> ok LG & BTC siger mig ikke så meget - men det kan være at min lokale butik
> ved hvad det er? :)

LG
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1754697893

og BTC

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1754787891

Plextor kom faktisk på en 2. sidste plads det var jeg personligt ret
overræsket over.

Hygge

Esben

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 30-12-03 16:22

On Mon, 29 Dec 2003 23:53:31 +0100 Esben Laursen wrote:
> Plextor kom faktisk på en 2. sidste plads det var jeg personligt ret
> overræsket over.

Hvad var grunden til det?

--
Vil du gerne kunne afspille de CDere du køber?

http://www.digitalforbruger.dk/

Fra : Esben Laursen

Dato : 05-01-04 11:05

"Anders Bo Rasmussen" <fuzz01@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad var grunden til det?

Jeg har smidt den sidste side af testen i dk.binaer hvis du ville se hvorfor
den kom anden sidst..

med Subj: "att: dk.edb.system.unix - Test af dvdrecorder i Linux Magazine"

--
Esben