MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
spil&vind prog virker ikke under XP
Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 29-12-03 17:35

Da jeg spiller med i tipsDm (med svigternde held) ville jeg gerne have
spil&vind programmet til at virke under XP hvilket jeg har prøvet i et år
med ingen held på 3 forskellige maskiner. Er der nogen i gruppen som kan
hjælpe med problemet

Mvh

Karsten

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-12-03 18:21

On Mon, 29 Dec 2003 17:34:49 +0100, "Karsten H. Larsen"
<kmhlFJERN@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>med ingen held på 3 forskellige maskiner. Er der nogen i gruppen som kan

Jeg har prøvet på 2 maskiner med WinXp uden problemer - så det kan
altså godt lade sig gøre. Hvordan ved jeg så ikke...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-12-03 18:31

On Mon, 29 Dec 2003 18:20:37 +0100, Jesper Hansen wrote:

> Jeg har prøvet på 2 maskiner med WinXp uden problemer - så det kan
> altså godt lade sig gøre. Hvordan ved jeg så ikke...

Mon ikke der mangler flash, shockwave eller java på Karstens maskiner?

--
Mvh. Lars

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 29-12-03 18:56

Jeg har løst problemet nu. Der findes en version 5.0 og en 5.1 som jeg havde
installeret på en tidligere maskine uden held. updaten kørte jeg nu og voila
!!! Jeg siger tak for hjæpen og flover mig resten af året fordi der ikke
skulle mere til. men nogen gange hjælper det bare at høre andrers mening.

Godt nytår

Karsten

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-12-03 21:24

On Mon, 29 Dec 2003 18:56:27 +0100, "Karsten H. Larsen"
<kmhlFJERN@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg siger tak for hjæpen og flover mig resten af året fordi der ikke
>skulle mere til. men nogen gange hjælper det bare at høre andrers mening.

Ingen grund til at flove sig - bare l*rtet virker

Med venlig hilsen
Jesper Hansen