Norton internet Security 2003
Fra : 7182 - Bredsten

Dato : 29-12-03 19:14

Hej med jer.
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg er kommet i ???.
Så må i give mig en skideballe og smide mig væk.
Jeg har lige købt Norton internet Security 2003 med licens.
Det er de bedste penge jeg nogen sinde har givet ud !.
Når jeg holder den opdateret, hvad er så forskellen på den nye der er kommet
2004 ???.
Kan den noget som min 2003 ikke kan ???.
Med venlig hilsen KE.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 29-12-03 21:57

Jeps overtage din maskine og lave dine download fra 50 til 5kb i sekundet.

mvh
Thomas

Fra : Spangkuk

Dato : 29-12-03 22:06

> Kan den noget som min 2003 ikke kan ???.

Min NIS 2004 ustabil.

Firewall'en kører (tilsyneladende), men min antivirus,
som er med i pakken, melder ca. 1 gang ugentlig

"Norton Antivirus Settings is invalid, pls un-install
and re-install NAV)

?

Aner ikke hvorfor !?

Spang