Unlock af 3510i
Fra : _pkc_

Dato : 28-12-03 19:10

Kunne man være heldig at der sad en med en kode til en 3510i der er låst til
Telia Ekspress -

serie nr 351514008293537

På forhånd tak

pkc

Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 19:14

"_pkc_" <news@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Kunne man være heldig at der sad en med en kode til en 3510i der er låst
til
> Telia Ekspress -

Du kan altid få din DCT4 låst gratis op på www.helloo.dk
Her er koden..
#pw+078823006660227+7#
Hvis du ikke ved hvordan du gør så kik på hjemmesiden under
"guide for koder"
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : _pkc_

Dato : 28-12-03 19:41

> Du kan altid få din DCT4 låst gratis op på www.helloo.dk
> Her er koden..

Tak for hjælpen - kanon !

pkc

Fra : parakithundkat

Dato : 03-01-04 14:38

http://www.kandu.dk/

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 03-01-04 15:53

#pw+078823006660227+7#

Godt Nytår !

Mvh Esben
www.Fluii.dk

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 04-01-04 18:44

Hmmm

Get2Net's nyhedsserver fejler da vidst et eller andet !!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-01-04 18:53

Esben Sunddal Hansen skrev:

>Get2Net's nyhedsserver fejler da vidst et eller andet !!

Hvad mener du? Jeg kan godt se dit forrige indlæg, hvis det er det du
mener. Det er altid en god idé at skrive, så folk ikke er i tvivl om
hvad der menes.

PS! Din citatteknik fejler i hvert fald noget... Tag evt. et kig på
denne vejledning: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 05-01-04 14:24

Problemet ligger i, at helloo.dk allerede svarede på indlæget d. 28-12-04 på
beskeden fra en halv time før - som hos mig har (og kom på) datoen
04-01-04...

Jeg har dog set det før, at nogle indlæg forsvinder, og kommer pludselig
igen med ny dato ... skete ikke da jeg brugte tdc... har tele2 nu

Mvh Esben