kabel til t68i ?
Fra : Arne Kristensen

Dato : 27-12-03 18:04

Hej gruppe

Hvilket kabel skal indkøbes for selv at unlocke en t68i ? Og evt hvilket
software ?

--
/Anders
Som ikke er interresseret i

Fra : helloo.dk

Dato : 27-12-03 18:23

"Arne Kristensen" <Arnekristensen@compaqnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Hvilket kabel skal indkøbes for selv at unlocke en t68i ? Og evt hvilket
> software ?

Du skal ikke have et kabel.. dette er ikke nok til at unlock din telefon..
Det billigste du skal købe er en terminator (en dongel).. Og så skal du have
noget software.. DU kan købe det samlet af mig for kun 500,- kr.
1 stk Terminator dongel samt 1 CD med alle flashfiler samt unlockprogram..
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Arne Kristensen

Dato : 27-12-03 20:23

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget software.. DU kan købe det samlet af mig for kun 500,- kr.
> 1 stk Terminator dongel samt 1 CD med alle flashfiler samt unlockprogram..

T28 Service Cable kan gøre det. Hvor kan det købes ?

/Anders

Fra : helloo.dk

Dato : 27-12-03 23:49

> T28 Service Cable kan gøre det. Hvor kan det købes ?

Nej det kan ikke.... Det er 100% sikkert.. Du skal bruge en dongel...
Hvilket program ville du ellers køre med et datakabel??
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-03 00:38

Dan skrev:

>Nej det kan ikke.... Det er 100% sikkert. Du skal bruge en dongel...

Med en remote unlock-aftale kan man godt benytte et datakabel uden
andet udstyr (jeg vil dog tro, at kablet skal være uoriginalt). Sådan
gjorde jeg før jeg fik det udstyr jeg bruger i dag. Det er efterhånden
de færreste der tilbyder remote unlock-aftaler til Sony Ericsson, men
det findes da.

>Hvilket program ville du ellers køre med et datakabel??

En klient der sender data afsted til udbyderen af remote unlock, som
så sender nogle data retur. Resultatet er det samme som det du kender.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 09:49

> [...]
> gjorde jeg før jeg fik det udstyr jeg bruger i dag. Det er efterhånden
> de færreste der tilbyder remote unlock-aftaler til Sony Ericsson, men

Remote unlock er som regl meget dyrere end alm unlock..
men dette kan købes her...
http://www.gsm-experts.com/ericsson.htm
skal lige siges at du nok skal have den store pengepung op af lommen..

Som jeg har skrevet tidligere...
Det billigste du kan købe er en terminator (en dongel).. Og så skal du have

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-03 13:01

Dan skrev:

>Remote unlock er som regl meget dyrere end alm unlock..

Jeg kommenterede blot det, at du sagde det var 100% sikkert, at det
ikke var muligt... Prisen er sådan set helt irrelevant i denne
forbindelse. Nu når du bruger det på bane... Hvis man kun har en
enkelt telefon man skal låse op, har datakabel og ikke vil
sende/levere sin telefon til en unlocker - så kan remote unlock være
den billigste løsning.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-03 16:43

> Hvis man kun har en
> enkelt telefon man skal låse op, har datakabel og ikke vil
> sende/levere sin telefon til en unlocker - så kan remote unlock være
> den billigste løsning.

Du har ret i at det kan lade sig gøre med remote.. Men manden skrev noget om
at han selv ville låse den op med et datakabel.. Dette må selv du give mig
ret i at det ikke kan lade sig gøre.. (hvis vi altså ser bort fra remote som
ikke er ham selv.)

Og hvis det nu er sådan at manden vil have så han selv kan låse sin telefon
op, så slipper han ikke for at købe en dongel... Det var blot det jeg vil
frem til.. Men du er god til at få den helt af sporet.

Så Jo allesammen.. Jeg tog lige fejl.. Så det var godt at Lasse også læser
disse tråde selvom han aldrig hjælper til i disse tråde.. Men måske han er
her for at lære..
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-03 16:57

Dan skrev:

> [...]
>ret i at det ikke kan lade sig gøre.. (hvis vi altså ser bort fra remote som

Du skriver, at det ikke kan lade sig gøre med et alm. kabel. Det kan
det, hvis man har en remote unlock-aftale - længere er den ikke.

>Og hvis det nu er sådan at manden vil have så han selv kan låse sin telefon
>op, så slipper han ikke for at købe en dongel...

Jo, nogle steder kan han købe remote unlock af en enkelt telefon, så
skal han ikke have andet end et almindeligt datakabel.

>Det var blot det jeg vil frem til.. Men du er god til at få den helt af sporet.

Du skriver noget der ikke er rigtigt, det reagerer jeg på.

>Så Jo allesammen.. Jeg tog lige fejl.. Så det var godt at Lasse også læser
>disse tråde selvom han aldrig hjælper til i disse tråde.. Men måske han er
>her for at lære..

Jeg hjælper når har tid og når jeg vil (og enkelte personer undlader
jeg helt at hjælpe, mens andre (der har gjort et positivt indtryk på
mig) har nemmere ved at få hjælp herfra. Dit postulat om at det aldrig
sker, det hidser mig ikke op - jeg ved du tager fejl.

Venligst,
Lasse Hedegaard