Bærbar igen.
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 19-04-01 20:50

Hejsa NG.

Nu har jeg besluttet mig for at det skal være en dell bærbar og
Jeg har kig på præcis denne dell maskine til: små 28.000

Vær venlig at komme med kommentarer til det som er for meget eller for lidt.
(Den skal gerne kunne holde en del år)
Skal man betale de 600 kroner extra for de 16mb ram mere på GeForce kortet?

Jeg har i forvejen en stationær 2x PIII 800Mhz maskine, så den skal ikke vær
en rigtig spille maskine, kun lidt =)

---

Dell Computer Corporation Limited - Dell Butiken - Dell Butikken

Indkøbskurv gemt den 18/04/01

---
Priserne er kun gældende på dagen, hvor indkøbskurven bliver gemt,
---

-* Inspiron 8000 850VT (80000404) *-
====================================
Kvantum : 1
I alt eks.MOMS : 21775 kr
I alt inkl.MOMS : 27219 kr

RAM tilbud
==========
128MB SDRAM (1x128MB) - Du får 256MB (1x256MB) (+ DKK 1300 kr)

Standard komponenter
====================
Sound Blaster Pro compatibelt 3D Lyd
Indbygget mikrofon og højttalare
2 Modular Bays f.eks. DVD-ROM/FDD eller ZIP
Smart Lithium Ion Batteri
Indbygget Firewire/IEEE394
5 farver inkluderet - Midnight Grey, Storm Grey, Tahoe Blue, Purple,
Yellow

Processor
=========
Mobile Intel PIII processor 900Mhz with Dell PowerStep Technology (+ DKK
1350 kr)

Skærm
=====
XT - 14"1 TFT SXGA+ (1400x1050) (- DKK 600 kr)

Harddisk
========
20GB UltraDMA/66 Harddisk (+ DKK 700 kr)

Grafikkort
==========
16MB nVidia Geforce2GO (+ DKK 740 kr)

Optisk enhed (CD, DVD o.l.) indbygget
=====================================
DVD-ROM 8x + MPEGII Software & 1.44 MB FDD (+ DKK 1190 kr)

Skærm
=====
Indgår ikke

Netværkskort
============
Indgår ikke

Modem
=====
Internal combo 56k modem / 10/100 network (+ DKK 420 kr)

Tilbehør
========
Microsoft PS/2 Intellimouse 2 Button Wheel (+ DKK 110 kr)

Taske
=====
Indgår ikke

Dockingstation
==============
Indgår ikke

Software
========
MS Works Suite 2000

Operativsystem
==============
MS Windows ME Dansk

Service
=======
3 Year Collect and Return (+ DKK 1875 kr)

Installationstjenester
======================
Indgår ikke

---

System
======
Pris eks.MOMS : 21775 kr
MOMS-sats : 25%
Pris inkl.MOMS : 27219 kr

Levering
========
Pris eks.MOMS : 445 kr
MOMS-sats : 25%
Pris inkl.MOMS : 556 kr

I alt eks.MOMS : 22220 kr
I alt inkl.MOMS : 27775 kr

I alt eks.MOMS : 22220 kr

I alt inkl.MOMS : 27775 kr

Indholdet er udelukkende beregnet til og gældende for Danmark kunder og
brugere. Dell's vilkår og betingelser er gældende. Alle priser og
specifikationer for systemerne er med forbehold for ændringer uden varsel.
De
afbillede produkter kan variere fra de viste specifikationer på denne Web
side. Systemerne vises med valgfrit tilbehør.

Language : da
Currency : dkk
Store : dkbsd

Fra : Flemming

Dato : 19-04-01 22:30

"Lasse Stig Thomsen" <mrslayer@retel(spam).dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har kig på præcis denne dell maskine til: små 28.000
>

> Vær venlig at komme med kommentarer til det som er for meget eller for

Jeg ville tage en taske med til sådan en dejlig sag. (men det er godt nok
meget at spendere på en blærbar)

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 20-04-01 01:12

> Jeg ville tage en taske med til sådan en dejlig sag. (men det er godt nok
> meget at spendere på en blærbar)

Jeg har selv en taske i forvejen, men godt nok du huskede mig på det.

Tjaaa ellers er det jo heller ikke en BLÆRbar vel =)