Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Køb / salg af e-gold, Haster....
Fra : Henrik \(8600\)

Dato : 27-12-03 16:15

Hej, jeg prøver lige www.e-gold.com af, men jeg skal bruge noget e-gold
i en fart.

Så hvis du har noget vil jeg gerne købe det for hårde danske kontanter,
evt indbetaling på din konto.

Jeg og min kammerat skal bruge 35 - 200 e-gold dollars,

Skriv til mig på div__80REMOVETHIS08__@msn.com

Mvh Henrik, Silkeborg

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-12-03 13:38

"Henrik (8600)" <dk8008FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> evt indbetaling på din konto.
>
> Jeg og min kammerat skal bruge 35 - 200 e-gold dollars,

Mit råd: Hold dig langt væk fra det.

Så vidt jeg kan se, er det et off-shore firma der står bag, og hvis noget
går galt har du ikke en kinamands chance for at få dine penge.

http://www.e-gold.com/contracts/egold-bbsc.3.htm

Peter

Fra : Henrik \(8600\)

Dato : 29-12-03 18:02

Jeg er fuldstændig klar over at det ikke er sikkert, men jeg tager
chancen...

Mvh Henrik