netexpress - adsl disconnecter lidt for ti~
Fra : Mickey Binder

Dato : 19-04-01 20:33

Hej allesammen

Jeg har en Debian stormlinux, (2.4.1) kørende med et atmkort. Det hele
virker sådan set perfekt bortset fra at jeg bliver smidt af en gang imellem,
jeg ved ikke om det skyldes noget opsætning.
Det eneste spor jeg kan finde omkring disconnected er disse linier i dmesg:

lanai(itf 0): Timed out on backlog closing vci 101
lanai: read, write = 3450, 3450
lanai: Unbinding vci 101

Jeg ved ikke om det antyder fejl, eller om den bare melder at den lukker ned

Mvh
Mickey Binder

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 20-04-01 21:55

Mickey Binder wrote:
> virker sådan set perfekt bortset fra at
jeg bliver smidt af en gang imellem,
> jeg ved ikke om det skyldes noget
opsætning.
Jeg bliver også smidt af nogle gange.
Specielt når jeg uploader! Er det
det samme hos dig?
--
MVH.
Axel

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 20-04-01 21:58

> Jeg bliver også smidt af nogle gange.
Specielt når jeg uploader! Er det
> det samme hos dig?

Ja det er det faktisk. Jeg fik en segfault
på et tidspunkt under upload fra
selve linux boxen, jeg var nødt til at
loade modulet, (lanai), igen. Men det
virker ikke som om der er noget galt når
jeg uploader fra andre maskiner.

Mvh
Mickey