Thailand, Hua Hin
Fra : Hans Poulsen

Dato : 28-12-03 12:39

Er der nogen der har erfaringer med fiskeri ved Hua Hin.
Mvh,
Hans

Fra : JE

Dato : 28-12-03 12:50

"Hans Poulsen" skrev
> Er der nogen der har erfaringer med fiskeri ved Hua Hin.

Prøv evt. (også) at spørg' i dk.fritid.rejse

Mvh Jan

Fra : Hans Poulsen

Dato : 28-12-03 14:06

Ja, det lyder som en god idé.
Mvh,
Hans

Fra : Jens Larsen

Dato : 19-01-04 21:48

Hej Hans

Jeg var i Hua Hin i 96. På det tidspunkt var der ikke noget særligt fiskeri,
de lokale fiskede med lange bambus stænger, og fangede nogle små fisk. Jeg
ved ikke om det er muligt at leje båd til Big Game.

Mvh Jens

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 21-01-04 08:58

"

> [...]
> de lokale fiskede med lange bambus stænger, og fangede nogle små fisk. Jeg
> ved ikke om det er muligt at leje båd til Big Game.

Hej,

Jeg var senest dernede i oktober sidste år.
Var også nede og vende ved havnen, der er ikke nogle Big Game både, og rent
faktisk så jeg heller ikke rejsebureauerne reklamere med fisketure.
Det er absolut ikke et big hit i Hua Hin.

Når det så er sagt, skulle det da undre mig såre om man ikke som så mange
andre steder kunne hyre en Longtail med en bådfører til at tage ud at fiske.
Grejet bør man så selv medbringe medmindre man da vil slå sig til tåls med
båndliner og bundsnører, hvilket jeg ikke synes der er meget ved.

Om der så er noget at komme efter skal jeg lade være usagt.

Hvis man vil opleve godt fiskeri, foregår det sydligere. Phuket, Phi Phi,
Krabi. Har selv fisket herfra.

mvh
Michael Christoffersen