Nye billeder af lillingerne
Fra : Esben Nielsen

Dato : 28-12-03 00:19

Hej med jer

Så har vi opdateret med nye billeder af killingerne (russian Blue)

www.miacis.stribnet.dk

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-12-03 00:33

"Esben Nielsen" <esben.nielsenKATTE@BAKKEstribnet.dk> skrev i en meddelelse news:3fee13686d184@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Hej med jer
>
> Så har vi opdateret med nye billeder af killingerne (russian Blue)

> [...]

Hvor er de altså smukke, de tre små prinsesser!

Billedet hvor de sidder på rad og række og Petra vinker
er kanongodt - helt fantastisk efter min mening!

mvh Eva

Fra : Esben Nielsen

Dato : 29-12-03 20:25

> [...]
>
> Billedet hvor de sidder på rad og række og Petra vinker
> er kanongodt - helt fantastisk efter min mening!

Det syntes vi også. Vi får nogle flere billeder af samme kvalitet når
min datter og svigersøn er kommet hjem til dem selv. De tog en hele
masse billeder i julen

Mvh
Esben

Fra : Charlotte

Dato : 28-12-03 21:01

Hej Esben
"Esben Nielsen" <esben.nielsenKATTE@BAKKEstribnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Så har vi opdateret med nye billeder af killingerne (russian Blue)

Hvor er de bare bedårende...specielt er jeg helt vild med det billede taget
den 26. december... *suk* de er bare SÅ cute!

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk