Toy Story
Fra : Iben Holst

Dato : 27-12-03 10:37

Hej!

Jeg tog fejl af dagene - da Toy Story blev vist i aftes var vi ikke hjemme
og jeg havde ikke fået sat videoen til at optage (fordi jeg troede det var
en anden dag den skulle komme); til meget meget stor skuffelse for min
søn!!!

Ved I om den evt. bliver genudsendt??

Iben

Fra : Brian k

Dato : 27-12-03 12:17

Iben Holst wrote:

> Ved I om den evt. bliver genudsendt??

Hej

den kan lejes i videoforetningerne
Og lånes på biblioteket

mvh
brian

Fra : Iben Holst

Dato : 28-12-03 12:33

> den kan lejes i videoforetningerne
> Og lånes på biblioteket

Det regnede jeg egentlig også med, men det er en film min søn vil kunne se
om og om og om og om og om igen og så igen, så det ville være mest praktisk
at eje den selv..... Men håber jeg kan komme udenom den dyre indkøbspris -
hvis den overhovedet er i butikkerne mere ?!!

Iben

Fra : Marianne

Dato : 28-12-03 17:35

"Iben Holst" <Iben@holst.mail.dk> wrote in message

> [...]
> at eje den selv..... Men håber jeg kan komme udenom den dyre indkøbspris -
> hvis den overhovedet er i butikkerne mere ?!!

Ok jo - Hos Fona bl.a.

mvh
marianne

Fra : Ivar

Dato : 28-12-03 18:15

Iben Holst skrev:

> Men håber jeg kan komme udenom den dyre indkøbspris -
> hvis den overhovedet er i butikkerne mere ?!!

Jeg tror du kan finde den i et stort supermarked, BR eller Toys'r'us til 99 kr.
Se evt her http://www.coolshop.dk/catalog/default.php?cPath=44

Ivar

Fra : Iben Holst

Dato : 29-12-03 06:40

"> Jeg tror du kan finde den i et stort supermarked, BR eller Toys'r'us til
99 kr.
> Se evt her http://www.coolshop.dk/catalog/default.php?cPath=44

99 kr. var absolut ikke den værste pris at skulle give må jeg sige; jeg
regnede med at det var mindst 150 (eller mere).
Men tippet fra Nielsen om at købe den brugt er da heller ikke helt af
vejen - jeg havde slet ikke skænket dén tanke....

Iben

Fra : Nielsen

Dato : 29-12-03 00:41

> Men håber jeg kan komme udenom den dyre indkøbspris -
> hvis den overhovedet er i butikkerne mere ?!!

Hvad med at købe den brugt? Disneyfilm går ofte for meget små penge i
dk.marked.privat.tv+video(.dvd). Du kan jo evt. selv lægge et
købewindlæg ind.

Fra : André Høstrup

Dato : 29-12-03 03:09

Hej Iben, nu ved jeg ikke om du har en DVD afspiller ?

Men Toy story 1 og 2 kan fås hos www.dvdpusheren.dk til 157 ,- stk med
forsendelse
og du finder dem under : Disney Kampagne

Regards André Høstrup

Fra : Iben Holst

Dato : 29-12-03 06:37

> Hej Iben, nu ved jeg ikke om du har en DVD afspiller ?

Nej - det har jeg "desværre" ikke!

> Men Toy story 1 og 2 kan fås hos www.dvdpusheren.dk til 157 ,- stk med
> forsendelse
> og du finder dem under : Disney Kampagne

- ellers tak for tippet!

Iben

Fra : Heidi

Dato : 29-12-03 06:58

André Høstrup wrote:
> Hej Iben, nu ved jeg ikke om du har en DVD afspiller ?
>
> Men Toy story 1 og 2 kan fås hos www.dvdpusheren.dk til 157 ,- stk med
> forsendelse
> og du finder dem under : Disney Kampagne

Nu har Iben så ikke dvd, men inden man går ud og handler hos
ovennævnte, er det nok en god ide at tjekke de tråde der har været
i bla. film og forbrugergrupperne. Der er mange der er meget utilfredse
med dvdpusheren....
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : André Høstrup

Dato : 30-12-03 02:15

> [...]
> ovennævnte, er det nok en god ide at tjekke de tråde der har været
> i bla. film og forbrugergrupperne. Der er mange der er meget utilfredse

Hm underligt da, ved godt de har et "lille" problem med at de ikke svare på
mails, men de har da altid sendt de varer som vi har bestilt hos dem.

Regards André Høstrup