gaim
Fra : @(none)

Dato : 27-12-03 20:20

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre jeg har lige instaleret den nye
gaim, for at også at kunne køre msn, men den siger jeg skal have
instaleret SSL understøtelse, hvordan får jeg det. Jeg køre på et
redhat9, men instaleret gaim via sources.

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 27-12-03 20:39

On Sat, 27 Dec 2003 20:20:19 +0100, @(none) wrote:

> Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre jeg har lige instaleret den nye
> gaim, for at også at kunne køre msn, men den siger jeg skal have
> instaleret SSL understøtelse, hvordan får jeg det.
Mener der kom en pakke via up2date for lang tid siden der fixede dette
problem. Prøv at køre up2date -u, så installerer den de pakker der
mangler. Du kan evt. afinstallere den installerede gaim, og installere den
på ny via up2date, eller via rpm pakken der linkes til fra gaims
hjemmeside.

--
Mvh.
Kasper Nordal Lund

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 02-01-04 21:00

none wrote:

> [...]
> instaleret SSL understøtelse, hvordan får jeg det. Jeg køre på et
> redhat9, men instaleret gaim via sources.

Du skal installe alle pakker der hedder noget med mozilla. Msn har brug for
ssl understøttelse og til det bruger den mozilla's libs.

/Esben