.wma fil
Fra : Pingvinen

Dato : 27-12-03 11:51

hvilket program kan klare den.

Fra : Michael U. Hove

Dato : 27-12-03 13:15

Pingvinen wrote:
> hvilket program kan klare den.

Mplayer

/mvh
Michael

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-12-03 13:19

Pingvinen wrote:

> hvilket program kan klare den.

Den? Måske du skulle skrive hvad "den" er, andre steder end i Subject.

Hvad mener du så med at "klare" den? 'rm' klarer f.eks. fint alle
filer, men det er nok ikke det du ønsker. Hvis du mener at den skal
afspilles, så få fat på 'mplayer'. Den kan hentes her:
http://www.mplayerhq.hu/

Hvis det skal afspilles fra Mozilla, så hent den relevante plug-in her:
http://mplayerplug-in.sourceforge.net/

Til sidst kan jeg opfordre til at følgende læses igennem:
http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

--
PeKaJe

Reinhart was never his mother's favorite -- and he was an only child.
      -- Thomas Berger

Fra : Pingvinen

Dato : 27-12-03 13:45

Peter Jensen wrote:

> [...]
> http://mplayerplug-in.sourceforge.net/
>
> Til sidst kan jeg opfordre til at følgende læses igennem:

undskyld jeg mener en trlang.Wmv

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-12-03 15:33

Pingvinen wrote:

> undskyld jeg mener en trlang.Wmv

Altså en Windows Media Video fil. Svaret er stadig 'mplayer'.

--
PeKaJe

George Orwell was an optimist.