MS Windows
briani 27239
genvej væk... hvordan får jeg den frem ige~
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 29-12-03 10:40

først... sorry hvis det her er det forkerte forum men kunne ikke lige finde
andre det passede ind i!

den genvej der i XP er i proces linjen hvor man kan klikke på så alle skærme
bliver minimeret er blevet slettet.... det er ikke kun genvejen for ikonet
er der stadig men der ser ikke ud som før... altså det er lavet om til (ved
ikke lige hvad det hedder) det ikon der kommer når man sletter et program og
en fil ikke aner hvad der skal bruges til at åbne det.

hvordan kan jeg lave den funktion igen?

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.minvogn.dk
og ja min mail er : nospam@minvogn.dk

Fra : HKS

Dato : 29-12-03 15:36

"Nikolai R. Jensen" <nospam@minvogn.dk> wrote in message
> [...]
og
> en fil ikke aner hvad der skal bruges til at åbne det.

Hmm, enten højreklik på processlinien og vælge toolbars => quicklaunch. Det
giver et icon i processlinien der minimerer alt, eller....

Hvis du har et windows tastatur, så bare brug windowstasten + d, Det giver
samme funktion. Shortcuts er dine venner i windows :)

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 29-12-03 15:46

takker!

den med at højre klikke kan jeg ikke få til at virke... men windows +D anede
jeg ikke fandtes! TAKKER!