MS Windows
briani 27239
Win XP store ikoner
Fra : Aksel

Dato : 28-12-03 23:23

Når jeg har en folder med billeder åben og skifter til store ikoner sker det
ofte at jeg får en fejlmelding og er nødt til at lukke folderen og forsøge
igen, er der nogen der har et godt råd?

Jeg har geninstalleret / repareret Win Xp

Hilsen Aksel

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-12-03 23:28

Aksel skrev:

> Når jeg har en folder med billeder åben og skifter til store
> ikoner sker det ofte at jeg får en fejlmelding og er nødt til at
> lukke folderen og forsøge igen, er der nogen der har et godt råd?

:D
Det er altså hyle morsomt når folk skriver at de får en fejlmeddelelse
uden at nævne hvad fejlmeddelelsen siger. Mange synes slet ikke at være
klar over, at en fejlmeddelelse faktisk ofte fortæller noget om hvad
problemet går ud på.

Nå, men hvad siger fejlmeddelelsen?

Madsen.

Fra : Aksel

Dato : 28-12-03 23:43

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden at nævne hvad fejlmeddelelsen siger. Mange synes slet ikke at være
> klar over, at en fejlmeddelelse faktisk ofte fortæller noget om hvad

-----

Exception information
Code. 0x0000005 Flags: 0x00000000
Record: 0x0000000000000000 Adress: 0x00000000782bb105

System Information
Windows NT 5.1 Build: 2600
CPU Vendor Code: 68747541 - 69746E65 - 444D4163
CPU Version: 00000662 CPU Feature Code: 0383F9FF
CPU AMD Feature Code: C1CBF9FF

Og så videre, ca 200 linier, kan du afkode denne type fejlmelding, så vil
jeg gerne sende hele meldingen til dig.

Hilsen Aksel

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-12-03 23:50

Aksel skrev:

> Exception information
> Code. 0x0000005 Flags: 0x00000000
> Record: 0x0000000000000000 Adress: 0x00000000782bb105

Nå ok. Det er så hvad man får ud af at spille smart og bede om en
fejlmeddelelse.

> Og så videre, ca 200 linier, kan du afkode denne type fejlmelding,
> så vil jeg gerne sende hele meldingen til dig.

Jeg fatter ikke en klejne af det, så det hjælper ikke noget at sende
mig den. Havde blot et spinkelt håb om at fejlmeddelelsen måske havde
nævnt noget om en fejlende fil, eller noget i den stil, men åbenbart
ikke.

Madsen.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 29-12-03 10:52

On Sun, 28 Dec 2003 23:22:40 +0100, Aksel wrote:

> [...]
> igen, er der nogen der har et godt råd?
>
> Jeg har geninstalleret / repareret Win Xp

Hej

Jeg ved ikke hvad der er galt, men har du prøvet at opdatere windows og
dine drivere. Dette kunne måske være en løsning.

Hvis din windows ikke er opdateret skal jeg advare dig om at det er en
stor download.
--
M.v.h
Jens Stadsgaard