MS Windows
briani 27239
MS Messinger 6.1 - Hvilke porte skal der l~
Fra : BS

Dato : 28-12-03 22:37

mvh MIC

Fra : BS

Dato : 28-12-03 22:44

altså for at kunne tale sammen....

Fra : Per

Dato : 28-12-03 23:52

"BS" <Nospammer@mail.fi> skrev i en meddelelse
news:3fef4e68$0$27367$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> altså for at kunne tale sammen....

Hvis du bruger Zone Alarm er du nødt til at lukke den ned.
Det kan ikke lade sig gøre at få taleforbindelse hvis den er aktiv.

Per

Fra : BS

Dato : 29-12-03 11:59

"> Hvis du bruger Zone Alarm er du nødt til at lukke den ned.
> Det kan ikke lade sig gøre at få taleforbindelse hvis den er aktiv.
Det er da godt nok "svagt" at man ikke kan det.
mvh Michael

Fra : HKS

Dato : 29-12-03 15:27

"BS" <Nospammer@mail.fi> wrote in message

> "> Hvis du bruger Zone Alarm er du nødt til at lukke den ned.
> Det er da godt nok "svagt" at man ikke kan det.
> mvh Michael

Det kan man osse, du har 100% kontrol over hvad du vil have åbnet i
ZoneAlarm, så for dem der ikke kan få det til at virke, jaa, så mangler i
enten at åbne for nogen porte, eller er måske ikke så gode til at finde ud
af ZA eller i har glemt der vist nok osse er en router som osse skal have
åbnet nogle porte !

Fra : Per

Dato : 29-12-03 20:29

> [...]
> af ZA eller i har glemt der vist nok osse er en router som osse skal have

Nu har jeg prøvet i lang tid at fådet til at virke med ZA uden held.
Flere jeg kender kan heller ikke.
Jeg har læst i flere fora om ZA.
Der er ingen der kan forklare hvordan man kan få det til at virke.

Måske vil du forklare hvilke porte der skal åbnes,og hvordan ?
Jeg har ikke router og er ingen ørn til ZA.
Det virker bare beroligende på mine nerver at den kører.

MVH
PER

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-03 00:48

Nej, ZoneLabs kender til problemet og "arbejder på en løsning".
Du kan åbne alle porte i ZoneAlarm og det vil stadig ikke virke.

Fra : BorreBoy

Dato : 29-12-03 21:02

"BS" <Nospammer@mail.fi> skrev i en meddelelse
> altså for at kunne tale sammen....