MS Windows
briani 27239
dc rom ?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-12-03 21:39

burde jeg ikke få besked om at sætte en cd i drevet når jeg klikker på det i
denne computer, når der ingen er i? - selvom jeg ikke har cd i, så åbnes der
op for et nyt vindue som der var - bare ikke med nogle filer selvfølgelig,
men det burde den da ikke..... eller hvad, håber i forstår hvad jeg mener.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-12-03 21:42
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-12-03 21:46

> burde jeg ikke få besked om at sætte en cd i drevet når jeg klikker på det
> denne computer, når der ingen er i?

Næh, ikke i XP

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Edmund

Dato : 28-12-03 22:38

Ivan V. Klattrup skrev:

> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Næh, ikke i XP

Mit Liteon cd/dvd drev spøger efter cd.
Min Asus cd brænder åbner bare et tomt vindue.

--
Mvh Edmund

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-12-03 10:27

> Mit Liteon cd/dvd drev spøger efter cd.
> Min Asus cd brænder åbner bare et tomt vindue.

ok tak til jer begge, troede der var en flaw eller noget - men det vil jeg
ikke bryde min i forvejen hårdt belastede hjerne med

Godt nytår!