MS Windows
briani 27239
prog. til at fjerne msn
Fra : Essox

Dato : 28-12-03 20:16

det blev postet engang please one more time.

Fra : XL

Dato : 28-12-03 20:30

Indtast dette i KØR ... (kopier og sæt ind er nok hurtigere.)

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

mvh Steen

Fra : DonE

Dato : 28-12-03 20:33

XL fandt sit tastatur og skrev:
> Indtast dette i KØR ... (kopier og sæt ind er nok hurtigere.)
>

> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
> %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Og genstart din pc!
--

/DonE

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 16:08

og lige for god ordens skyld, så er det Windows messenger der fjernes
sådan og ikke MSN som manden skrev. Men sandsynligvis var det Windows
messenger han mente da MSN Messenger altid findes i Tilføj/fjern
programmer mens Windows messenger først gør når man har opgraderet til
SP1.

Fra : Iceman2003

Dato : 28-12-03 20:34

"Essox" <essox@NOSPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse
> det blev postet engang please one more time.

Taget fra : http://tweakxp.com/display.aspx?id=487

1. Click on the Start button and select Run.
2. Type:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Mvh

ICE!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-12-03 15:23

> Taget fra : http://tweakxp.com/display.aspx?id=487
>
> 1. Click on the Start button and select Run.
> 2. Type:
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

jeg får en meddelse: Error unregistering OCX 16422

når jeg kører den kommando - hvad skal det sige og er det noget jeg skal
bekymre mig om? - er der et sted jeg skal fjerne det eller noget?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-03 00:45

Tyder på at du ikke har Windows Messenger installeret.
MSN Messenger fjernes på sædvanlig vis, nemlig med Tilføj/Fjern
Software i kontrolpanelet.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-12-03 11:33

> Tyder på at du ikke har Windows Messenger installeret.
> MSN Messenger fjernes på sædvanlig vis, nemlig med Tilføj/Fjern
> Software i kontrolpanelet.

der gik i hvertfald l*** i den og jeg kunne ikke engang tilføje den igen -
så manglede der pludselig en masse - en ven sendte en kopi af sin messenger
mappe - jeg lagde den hvor den skulle og tilføjede den i gen i tilføj/fjern
og alt forløb uden advarsler.... så nu lader jeg den bare være

Fra : René Nielsen

Dato : 29-12-03 12:05

"Essox" <essox@NOSPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse
> det blev postet engang please one more time.

Hvis du sender en mail på: rni@jubiimail.dk
vil jeg sende dig et script der fjerner messenger. Du dbl. klikker på
ikonet, og genstart. Det virker fremragende, blot har det den ulempe, at
Outlook Express er lang tid om at starte op, op til 25 sek., i mit system.
Good luck.
MVH: René
(A+)