Jeg prøver igen.
Fra : Henning Madsen

Dato : 27-12-03 23:13

Først tak til Nico for dit sendte program, desværre kunne jeg ikke ud fra
det løse mit problem som er....

FileName := 'D:\Egne DELPHI Programmer\Komponent Ideer\ComboBox
Generelt\ComboBoxGenerelt.exe';

Programmet ComboBoxGenerelt.exe er et selvstendigt program som via et Delphi
4 program ønskes startet.

Er der en som kan huske hvad komandoen for dette er vel et lille eksempel
være dejligt.
I ønskes alle et godt nytår med tak for hjælpen, håber i også er her i det
nye år.
MVH Henning

Fra : Harald

Dato : 27-12-03 23:20

"Henning Madsen" <HKM@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være dejligt.

FileName := 'D:\Egne DELPHI Programmer\Komponent
Ideer\ComboBoxGenerelt\ComboBoxGenerelt.exe';
ShellExecute(0,Pchar('Open'),Pchar(FileName),nil,nil,SW_SHOW);

Husk ShellAPI i din uses

Mvh
HK

Fra : Nico de Jong

Dato : 28-12-03 08:48

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ideer\ComboBoxGenerelt\ComboBoxGenerelt.exe';
> ShellExecute(0,Pchar('Open'),Pchar(FileName),nil,nil,SW_SHOW);

Det råd har jeg også fået. Problemet var "blot" at jeg ikke kunne finde
ShellExecute i Delphi 4

Nico

Fra : Harald

Dato : 28-12-03 10:32

"Nico de Jong" <nico@SPAMBLOCKfarumdata.dk> skrev i en meddelelse
> "Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> skrev i en meddelelse

> Det råd har jeg også fået. Problemet var "blot" at jeg ikke kunne finde
> ShellExecute i Delphi 4

Den er i ShellAPI, jeg har lige prøvet i Delphi 4 pro.

Mvh
HK

Fra : Henning Madsen

Dato : 28-12-03 20:42

Henning siger tak for løsningen og kan meddele at det virker korekt. Jeg
bruger DELPHI 4 og Windows XP