Billedegalleri
Fra : Maria Leger

Dato : 28-12-03 15:51

Hej NG

Jeg er ved at lave denne side http://www.4x4overland.com/

Problemet er at den kode jeg har lige nu loader de store tunge
billeder istedet for små hurtige thumbnails. Er der nogen som kan
hjælpe mig med at bytte om? Er ingen haj til javascript.

Venlig hilsen
Maria

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-12-03 21:23

"Maria Leger" <detlegerdesign@tdcsadsl.dk> skrev
> [...]
> billeder istedet for små hurtige thumbnails. Er der nogen som kan
> hjælpe mig med at bytte om? Er ingen haj til javascript.

Kan det være noget som dette, du er på jagt efter:

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp

Teknikken kan sagtens tilpasses dit design.

Ha' et godt nytår

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Maria Leger

Dato : 29-12-03 22:41

> Kan det være noget som dette, du er på jagt efter:
>
> http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp

Jeg har kigget på din side før og i princippet er det også en god
metode hvis det ikke lige var fordi jeg gerne vil have en onclick
funktion og uden mouseout... hvordan gør jeg det?

Godt nytår til dig osse ;0)

Vh Maria

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-03 23:28

Udskift onmouseover med onclick og udelad den del med onmouseout.
Simpelt.

Fra : Maria Leger

Dato : 05-01-04 12:34

> Udskift onmouseover med onclick og udelad den del med onmouseout.
> Simpelt.

Okay jeg indrømmer at kvinder har det med at gøre simple ting
komplekse men jeg kan altså ikke få det til at virke.... hver gang
jeg klikker på de små billeder popper de op på en ny side... og det
er jo ikke helt ideen. Hvad gør jeg forkert? Er der en som kan
hjælpe mig?

Vh Maria