Arrownet og MSN...
Fra : HåSe

Dato : 28-12-03 21:13

Hvorfor virker voice via MSN ikke når man skal snakke med en
som køre via Arrownet

/HåSe.NET

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-12-03 21:44

"HåSe" <hcn@newmail.net> crashed Echelon writing

> Hvorfor virker voice via MSN ikke når man skal snakke med en
> som køre via Arrownet

Måske fordi det skyldes det sædvanlige router/NAT problem med messenger og
routere?!

--
Bjarke Andersen

Fra : HåSe

Dato : 28-12-03 21:55

Sjovt nok er det ikke noget prb. til nogen af de
andre udbyder men kun Arrownet. Men de har måske
en dårliger opsætning af deres netværk en alle andre.

/HåSe.NET

Fra : Helmar

Dato : 28-12-03 23:46

Arrownet køger med en lidt spical opsætning, prøv at ring til dem om
poblemt. De har nok støre chance for at hjælp end vi har.

Henrik

Fra : HåSe

Dato : 29-12-03 00:19

Ja jeg tror også jeg vil ringe og sige til
min kammerat at han har køvt katten i sækken.

/HåSe.NET

Fra : Jesper Have

Dato : 29-12-03 22:08

Dårliger vil jeg ikke sige det beskytter (siger de :] ) bare deres kunder
for hackere ovs. men han får nok bare at han skal bestille deres public IP
(som er en IP der køre udenom deres NAT (router)) til 25kr om måneden

Mvh.
Jesper Have

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-12-03 00:10

I news:bsq4mc$f1t$1@news.net.uni-c.dk skrev
Jesper Have følgende:

> [...]
> deres kunder for hackere ovs. men han får nok bare at han skal
> bestille deres public IP (som er en IP der køre udenom deres NAT

Hvis du nu svarede *under* det du svarer på, og klippede alt det væk
du ikke direkte svarer på, så var det meget lettere at se hvem og hvad
du svarer.

Læs mere i linket i min signatur

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Billy Bob

Dato : 30-12-03 13:23

Havde samme problem da vi fik arrownet i sommers men efter jeg bestilte en
fast public ip er der ingen problemer.
Vh
Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-12-03 17:46

I news:bsrqaq$14o$1@news.net.uni-c.dk skrev
Billy Bob følgende:

> Havde samme problem da vi fik arrownet i sommers men efter jeg
> bestilte en fast public ip er der ingen problemer.

Var det hvad du fik ud af at læse linket i min signatur?

Prøv at læse det igen!

Fra : Billy Bob

Dato : 31-12-03 16:17

OT

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 31-12-03 16:27

"Billy Bob" <friis13@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> OT

Hvad svarer du på?

/Tobias

Fra : Andreas Falck

Dato : 01-01-04 06:11

I news:3ff2eab3$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Tobias Nielsen følgende:

> "Billy Bob" <friis13@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad svarer du på?

Det ved han ikke selv med den citat- og svarteknik - og andre ved det
heller ikke

Godt nytår til jer alle sammen

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***