Re: Cybercitys nyhedsgrupper?
Fra : maxtor

Dato : 28-12-03 12:29

Tak for svaret..... Jesper

Fra : Rudi Stegen

Dato : 28-12-03 12:58

Hej maxtor, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Tak for svaret..... Jesper

Hvor har hvilken Jesper skrevet noget, du takker for?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-12-03 13:05

Rudi Stegen skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Hvor har hvilken Jesper skrevet noget, du takker for?

Der mangler bare en referance header,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-12-03 00:10

Hej Ivar Madsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> [...]

Ohh, så kom der mening med indlægget. Tak, Ivar

> Der mangler bare en referance header,,,

Yeps. Og da jeg ikke henter headere fra læste indlæg - og iøvrigt
tråder efter references-headeren - var jeg på herrens mark, da det blot
lignede et selvstændigt indlæg.

--
Hygge fra Århus - Rudi