Hotbar installeret for udvalgte brugere
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-12-03 23:58

SWMBO[1] vil meget gerne have Hotbar (www.hotbar.com) liggende
på vores fælles computer. Jeg vil meget gerne være fri for den.

Min primærbrowser er Mozilla (som heldig- og naturligvis er
fuldstændig ligeglad med hotbar), men jeg har jævnligt brug for
IE til at teste webdesign samt et par sider der fungerer bedre
der end i Mozilla.

Er det muligt at få Hotbar til at virke på ét login men holde
sig fra andre? Problemet gælder i øvrigt også mail-delen, da vi
begge bruger Outlook 2000.

1) <http://wood.bigelowsite.com/aracnetlive/wood/SWMBO_Explanation.htm>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-12-03 00:36

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Er det muligt at få Hotbar til at virke på ét login men holde
> sig fra andre? Problemet gælder i øvrigt også mail-delen, da
> vi begge bruger Outlook 2000.

Har nu fået svar fra supportfolkene. Muligheden findes ikke, men de
overvejer det til en kommende udgave - suk.