error
Fra : Monty

Dato : 29-12-03 11:39

Når jeg prøver at flashe mit K7S5A bundkort får jeg følgende medd.:
Error 2 - File does not exist
Flash Part - Winbond 49F002U_V3
Nogen der ved hvad det betyder? Jeg har mener at skulle have taget den
rigtige bios (rev.1.x)

Monty

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 29-12-03 11:52

In article <3ff00428$0$29311$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Monty wrote:
> Når jeg prøver at flashe mit K7S5A bundkort får jeg følgende medd.:
> Error 2 - File does not exist

Du angiver forkert filnavn og/eller flashprogrammet kan ikke laese
flash filen. Er det en dos eller windows flasher?

Thomas

Fra : Monty

Dato : 29-12-03 12:00

Thomas S. Iversen wrote:

> Du angiver forkert filnavn og/eller flashprogrammet kan ikke laese
> flash filen. Er det en dos eller windows flasher?
>
> Thomas

Det er en dos flasher. Jeg har hentet programmet fra ECS egne hjemmeside
og jeg har brugt den til at flashe med den officelle bios.

Monty

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 29-12-03 12:07

In article <3ff00933$0$29394$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Monty wrote:

> Det er en dos flasher. Jeg har hentet programmet fra ECS egne hjemmeside
> og jeg har brugt den til at flashe med den officelle bios.

Og nu vil du flashe en uofficiel? Indeholder .bin filen nogle specielle
tegn og/eller tegn der kan misforstaas? Du ved _-0oOl1 osv.

Proev evt. at angive filnavnet som parameter til programmet:

flash.exe filnavn.bin

Thomas

Fra : Monty

Dato : 29-12-03 14:05

Problemet er løst. Det var den klassiske fejl. 0 istedet for o.

Takker for hjælpen Thomas

Monty

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 29-12-03 19:36