BJC-7000 printer
Fra : Ricco

Dato : 29-12-03 14:23

Jeg har en Canon Bubble jet printer BJC-7000, som jeg pludselig ikke
kan få til at virke. Den bipper 5 gange og så lyser error lampen. I
instruktionsbogen til printeren står der at 5 bip betyder at der er
opstået en printerhoved fejl. For at afhjælpe det skal man tage
patronerne ud og sætte dem i igen. Det hjælper dog ikke noget så snart
de sættes i og der trykkes på knappen bippper printeren igen 5 gange
og error kanppen lyser. Hva kan der ellers være galt?? og hva kan jeg
gøre??

På forhånd tak
Riccodue

Fra : Michael

Dato : 29-12-03 17:13

"Ricco" <LaEstrella83@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de sættes i og der trykkes på knappen bippper printeren igen 5 gange
> og error kanppen lyser. Hva kan der ellers være galt?? og hva kan jeg

Hej

Jeg havde en BJC-6000 der lavede samme nummer på et tidspunkt. Det var en af
kassetterne til blækpatronerne, som printerhovederne sidder i, der var
færdig. Efter at den blev skiftet kørte printeren igen.
Jeg var så heldig at jeg kunne låne et sæt kassetter hos en ven så jeg kunne
prøve hvilken af kassetterne det var, det siger printeren desværre ikke
noget om.

mvh

Michael Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-03 19:11

"Ricco" <LaEstrella83@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> de sættes i og der trykkes på knappen bippper printeren igen 5 gange
> og error kanppen lyser. Hva kan der ellers være galt?? og hva kan jeg

Jeg har en til salg meget billigt hvis det er :) har købt mig en HP istedet
:)