Lydkort til en rigtig mikrofon uden impeda~
Fra : Henrik P Jensen

Dato : 28-12-03 21:32

Hej

Kan I anbefale et lydkort, hvor man kan tilslutte en rigtigt mikrofon uden
at løbe ind i impedansproblemer eller lign.?

/Henrik og godt nytår!

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 30-12-03 22:14

"Henrik P Jensen" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan I anbefale et lydkort, hvor man kan tilslutte en rigtigt mikrofon uden
> at løbe ind i impedansproblemer eller lign.?
>
> /Henrik og godt nytår!

Hej Henrik

Jeg har ikke selv prøvet denne, men har fået den anbefalet:

Delta 44 fra firmaet M-Audio. 1750 kr. hos www.aage.dk

Der kan du også se mere.

Ellers har jeg selv erfaret at terratec's TerraTec DMX 6fire 24/96
til ca. 1550 kr. er rigtig lækkert og med god lyd - og ifølge tests noget
bedre end Creatives dyre kort...

Jeg ved ikke om det er den slags priser du går efter, men det er to gode
kort!

Peter

Fra : Henrik P Jensen

Dato : 30-12-03 23:26

"Peter Ulriksen" <peter.ulækkersen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> bedre end Creatives dyre kort...
>
> Jeg ved ikke om det er den slags priser du går efter, men det er to gode

Hej Peter

Takker for din hjælp. I mellemtiden har jeg også stillet spørgsmålet på
cubaseforum.dk, og det tyder kraftigt på, at et Audiophile2496 er sagen med
mindre, at du har nogle indvendinger?

/Henrik

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 31-12-03 01:54

Hej Henrik

> [...]
>
> Takker for din hjælp. I mellemtiden har jeg også stillet spørgsmålet på
> cubaseforum.dk, og det tyder kraftigt på, at et Audiophile2496 er sagen

Det ser jo ud til at være seneste skud på stammen hos M-Audio, jeg tvivler
ikke på at det er helt i top!

Peter