Maxboost nogen som har testet ?
Fra : Henning Lund

Dato : 27-12-03 18:45

Efter jeg så denne notits http://www.e-pressen.dk/shownews.php?id=26827
prøvede jeg at hente programmet, efter installationen sker der bare det
at den popper op og siger at min prøveperiode er udløbet, egentlig ret
sært da jeg aldrig har haft held til at prøve det. Andre som får samme
fejl?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-12-03 18:49

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> crashed Echelon writing

> [...]
> at den popper op og siger at min prøveperiode er udløbet, egentlig ret
> sært da jeg aldrig har haft held til at prøve det. Andre som får samme

Brug google til at søge efter diskussioner om maxboost i .drev gruppen. Den
har været oppe og vende et par gange eller 5.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henning Lund

Dato : 27-12-03 19:11

Bjarke Andersen wrote:
> Brug google til at søge efter diskussioner om maxboost i .drev
> gruppen. Den har været oppe og vende et par gange eller 5.

Oki kigger.

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-12-03 20:07

On Sat, 27 Dec 2003 18:45:12 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

> [...]
>at den popper op og siger at min prøveperiode er udløbet, egentlig ret
>sært da jeg aldrig har haft held til at prøve det. Andre som får samme

Du skal hente den sidste nye hos maxtor.
Jeg har lige prøvet, men min harddisk gik så ned i pio-mode, så jeg
måtte bruge et gendannelsespunkt for at få den op at køre ultra-dma
igen.

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Henning Lund

Dato : 27-12-03 20:50

Kim Hansen wrote:

> Du skal hente den sidste nye hos maxtor.
> Jeg har lige prøvet, men min harddisk gik så ned i pio-mode, så jeg
> måtte bruge et gendannelsespunkt for at få den op at køre ultra-dma

Det har jeg gjort via
http://www.maxtor.com/en/support/downloads/maxboost/index.cfm men den
skriver stadig at tiden er udløbet.

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-12-03 22:09

>Det har jeg gjort via
>http://www.maxtor.com/en/support/downloads/maxboost/index.cfm men den
>skriver stadig at tiden er udløbet.

Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Jeg havde nemlig også en liggende som sagde at den var udløbet, men så
hentede jeg en ny.
Den virkede, men ikke som jeg mener den skulle .
Jeg kan godt prøve at oploade den i dk.binaer hvis du vil.
Men det er jo nok den samme, jeg hentede den den 22/12 i år.

Fra : Henning Lund

Dato : 27-12-03 23:27

Kim Hansen wrote:

> [...]
> Jeg kan godt prøve at oploade den i dk.binaer hvis du vil.
> Men det er jo nok den samme, jeg hentede den den 22/12 i år.

Har prøvet at stille uret et par mdr tilbage, så gik det igennem med
installationen, men jeg kan ikke bruge programmet, den vælter engang
imellem med meddelelsen om at der ikke er memory nok.

Fra : Bjørn

Dato : 28-12-03 02:52

Og ved mig finder den ikke en Maxtor harddisk selvom jeg kun har maxtor i
maskinen (2stk 120gb - kører ikke raid).

Fra : JK

Dato : 28-12-03 12:56

> [...]

>at den popper op og siger at min prøveperiode er udløbet, egentlig ret
>sært da jeg aldrig har haft held til at prøve det. Andre som får samme

Jeg har haft det installeret for et par dage siden. Men mine
benchmarks med sisoft sandra 2003 blev dårligere. Så jeg rullede
tilbage igen. Men det skal siges, at jeg bruger en 120 Gb 8 Mb cache
7200 rpm harddisk. Måske er programmet bedre til harddiske med mindre
cache.

Jeg skal dog ikke kunne sige, om sisoft sandra er velegnet til testen.
Måske skal man bruge HDTach.

hilsen

John

Fra : Leony

Dato : 28-12-03 14:48

In news:1vgtuv0pmjb9sfr8jqv187kh9oljoaajqo@4ax.com,
JK <junk@mailzone.com> typed:

> Måske skal man bruge HDTach.

Har lavet en HD Tach:
http://hjem.get2net.dk/legeplads/med_maxboost.png
http://hjem.get2net.dk/legeplads/uden_maxboost.png

Det er dog ikke den nyeste Maxboost, så det kan være resultaterne ændrer
sig.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/