shuttle x - godt fyldt.....
Fra : ct

Dato : 27-12-03 15:38

er meget interesseret i et shuttle x kabinet (sk43g (eller sn85g4 hvis cpu
skift)), men er i tvivl om den kan trække følgende

xp2800+
radeon 9800pro
1x 7200rpm sata disk
1x 10000rpm sata disk
1x CD/DVD brænder

.... det er jo trods alt kun en 200w psu, den skal dælme være god kvalli

nogen erfaringer?

Claus

Fra : Jesper

Dato : 28-12-03 13:56

Jeg tror du får store problemer med den lille strømforsyning. Bare
processoren vil meget gerne have en 300 w, og så kommer alt det andet oveni.
Jeg ville med den config nok vælge minimum en 400 w. bare for at holde det
nogenlunde igang.

MVH

Jesper