Min computer er helt skæv !!!
Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-12-03 09:20

Hejsa alle.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Min computer opfører sig underligt !

En gang i mellem så når den startet op så er farverne helt underlige og jeg
kan slet ikke se mit windows (smider et par billeder i dk.binaer)

Den kan også finde på at lave gule striber i windows.

Hvad kan problemet være ??

Venlig hilsen
Christian

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 27-12-03 10:23

> [...]
> kan slet ikke se mit windows (smider et par billeder i dk.binaer)
>
> Den kan også finde på at lave gule striber i windows.

1. Tjek at kablet til skærmen sidder ordenligt fat, og hvis du ikke bruger
on-board grafikkort, så tjek at det sidder ordenligt i soklen.

2. Prøv at opdatere driveren til dit grafikkort med den nyeste fra
producentens hjemmeside

3. Prøv at teste skærmen på en anden pc.

4. Hvis skærmen virker på en anden pc, så prøv med et andet grafikkort i din
pc.

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Henrik P Jensen

Dato : 27-12-03 10:34

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Re: Min computer er helt skæv !!!

Hvis du har røget den skæv, så er jeg nødt til at anmelde dig

> Den kan også finde på at lave gule striber i windows.
>
> Hvad kan problemet være ??

Jeg ville gætte på grafikkortet. Du kunne fx køre med åbent kabinet og se om
det hjælper på det.

/Henrik