Syet/hæklet babytøj
Fra : Karoline Larsen

Dato : 26-12-03 15:32

Er der nogle der kender gode hjemmesider eller har andre gode ideer til hvor
det er muligt at finde håndarbejdsopskrifter på babytøj og andet udstyr til
nyfødte. Det drejer sig specielt om syning og hækling, da strikning ikke er
min stærke side.

Jeg synes ikke selv jeg kan finde nogle hjemmesider, og i min store stak
håndarbejdsblade er der begrænset med opskrifter beregnet til babyer. Vores
bibliotek har desværre heller ikke det store udvalg inden for dette emne.

Mvh Karoline

Fra : Tina

Dato : 26-12-03 19:02

"Karoline Larsen" <SLETDETTEklarsen@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> nyfødte. Det drejer sig specielt om syning og hækling, da strikning ikke

Hej Karoline

Du har helt ret. Der er ikke meget hækling på nettet. Men prøv at kigge lidt
her

http://www.garnstudio.dk/design/baby1.htm

Vh
Tina

Fra : Karoline Larsen

Dato : 26-12-03 19:42

"Tina" <tindal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du har helt ret. Der er ikke meget hækling på nettet. Men prøv at kigge
> [...]

Hej Tina
Jeg kender godt siden, men så vidt jeg kan se er det meste af babytøjet
strikket.
Jeg har næsten været et år om at strikke et par strømper, så hvis jeg
begynder på et større strikkeprojekt til et barn vil det sikkert være for
småt inden jeg er færdig.

Af sider om hækling har jeg selv fundet denne her
http://move.to/Haeklehjoernet
men der er desværre heller ikke meget børnetøj.

Mvh Karoline

Fra : Tina

Dato : 26-12-03 21:07

> Af sider om hækling har jeg selv fundet denne her
> http://move.to/Haeklehjoernet
> men der er desværre heller ikke meget børnetøj.
>
> Mvh Karoline

Hej Karoline

Det er dog ærgeligt, men jeg fik en ide.

Prøv at spørge på denne side: http://www.anitagarn.dk/

Hun har alverdens opskrifter, og jeg tror bestemt de vil kunne hjælpe
dig.
Ellers bliver du altså nødt til at øve dig i at strikke ...lige
pludselig så går det bare derudad *SS*

Mvh
Tina