Til duvedhvem <gangigaden@yahoo.dk>
Fra : Kim

Dato : 26-12-03 13:51

Nå, hvad bliver det så til med den hjemmeside om kabelnettet.dk ?

Eller var det bare tomme trusler :)

Mvh Kim O.

Fra : duvedhvem

Dato : 30-12-03 14:39

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, hvad bliver det så til med den hjemmeside om kabelnettet.dk ?

Jeg takker for din interesse men jeg har jo svaret dig på dette, men du har
ikke svaret mig om du ønsker at bidrage med et indlæg ?
Nu ved jeg ikke hvor tæt du er på personerne hos kabelnettet men hvis det er
muligt for dig så kan du jo spørge dem om hvorfor Kim Jørgen Nielsens bror
Jan Erik Nielsen har købt domænet fibernettet.dk ?
Lad os nu se men jeg bliver i hvert fald ikke overrasket hvis
kabbelnettet.dk lukker og de så starter et nyt firma som hedder
fibernettet.dk eller lign.

> Eller var det bare tomme trusler :)

Det vil tiden jo vise :)

Du må have en god nytårsaften og til dig og alle de andre
Kabelnettet.dk'erne ønsker jeg et fornuftigt Internet år

vh dvh

Fra : Kim

Dato : 30-12-03 19:49

"duvedhvem" <gangigaden@yahoo.dk> skrev
> Jeg takker for din interesse men jeg har jo svaret dig på dette, men du
har
> ikke svaret mig om du ønsker at bidrage med et indlæg ?

Det kan jeg da godt.
Men hvis det kun er negativ omtale du vil ha, kan det godt
komme til at knibe. Jeg har a en del mails der kan dokumentere
den dialog jeg har haft med kabelnettet.dk

> Nu ved jeg ikke hvor tæt du er på personerne hos kabelnettet

Kender dem ikke, har kun talt med Kim Nielsen telefonisk for flere år
tilbage.

>men hvis det er
> muligt for dig så kan du jo spørge dem om hvorfor Kim Jørgen Nielsens bror
> Jan Erik Nielsen har købt domænet fibernettet.dk ?

Det er ikke muligt for mig.

> Lad os nu se men jeg bliver i hvert fald ikke overrasket hvis
> kabbelnettet.dk lukker og de så starter et nyt firma som hedder
> fibernettet.dk eller lign.

Bare vi ikke stiger i pris pr. mdl, og har det samme produkt,
så er jeg ligeglad.

> Det vil tiden jo vise :)

Er du overhovedet startet på den hjemmeside ?
Og har du et ca. tidspunkt, evt. måske om 4-5 uger, mdl eller år ?

> Du må have en god nytårsaften og til dig og alle de andre
> Kabelnettet.dk'erne ønsker jeg et fornuftigt Internet år

I lige måde

Mvh Kim O.

Fra : duvedhvem

Dato : 13-01-04 05:26

Hej Kim. Jeg prøvede at svare dig til den adresse som jeg fik af din e-mail
til mig af d. 17-11-2003 men "Failure delivery (Remote host said: 550
unknown user < !!din mail adresse!! >)"
Nu håber jeg at du er reel. Nå men i fald du er, så er dette ca. hvad jeg
svarede dig.

> [...]

> komme til at knibe. Jeg har a en del mails der kan dokumentere
> den dialog jeg har haft med kabelnettet.dk

Jeg søger jo i sagens natur jo mest efter udsagn som kan dokumentere min
egen påstand om at de er nogle banditter men jeg synes at du har været meget
i vælten for at forsvare Kabelnettet og derfor ville jeg da gerne lade dig
komme til orde da der jo vil være utrolig meget dårlig omtale af personerne
bag Kabelnettet på hjemmesiden og har du nogle andre erfaringer er du
velkommen til at lufte dem der, selvom det kun er positiv omtale du har at
byde på, jeg ønsker at være seriøs omkring denne sag og vil selvfølgelig kun
have at du skriver virkeligheden som du oplever den.

> Er du overhovedet startet på den hjemmeside ?

Ja

> Og har du et ca. tidspunkt, evt. måske om 4-5 uger, mdl eller år ?

Ja jeg kan godt give dig en ca. dato nemlig november 2003.
Det var i hvert fald hvad jeg fra start havde regnet med
Men jeg må indrømme at denne sag har er meget mere omfattende end jeg først
havde regnet med og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal offentliggøre og
hvad som måske er "plantet" af evt. konkurrenter til Kabelnettet, ikke fordi
jeg nærer nogen som helst sympati for dem, tværtimod, men jeg ønsker ikke at
fremstå som en bitter mand som blot vil have hævn og derfor ukritisk skriver
hvad som helst, derfor prøver jeg, når jeg har tid og efter bedste evne, at
få bekræftet de oplysninger som jeg modtager.
Jeg mener derfor at det vil være ukorrekt af mig at komme med en ca. dato
som du selvfølgelig senere vil hænge mig op på.

Mvh dvh

Fra : Kim

Dato : 13-01-04 21:34

"duvedhvem" <gangigaden@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim. Jeg prøvede at svare dig til den adresse som jeg fik af din
e-mail
> til mig af d. 17-11-2003 men "Failure delivery (Remote host said: 550
> unknown user < !!din mail adresse!! >)"

Her: kiosanFJERN@DETTEkabelnettet.dk
Var blevet lidt træt af SPAM du ved, så jeg passer jo på.

> Nu håber jeg at du er reel. Nå men i fald du er, så er dette ca. hvad jeg
> svarede dig.

Selvfølgelig er jeg det

> [...]
kun
> have at du skriver virkeligheden som du oplever den.

Vi kunne f.eks. bare blive enige om at det der skrives, det skulle
kunne dokumenteres, af alle personer ok ?

> [...]
at
> få bekræftet de oplysninger som jeg modtager.

Fornuftig, og det helst skriftligt vil jeg anbefale.

> Jeg mener derfor at det vil være ukorrekt af mig at komme med en ca. dato
> som du selvfølgelig senere vil hænge mig op på.

Nemlig :)
Send en mail til mig når du har tid.

Mvh Kim O.