Trådløs tastatur - inteferensproblem?
Fra : poulsen

Dato : 26-12-03 12:46

I november anskaffede jeg mig den nye Aldi computer (MD8080), som leveres
med trådløs USB mus og tastatur (sidstnævnte ligner i øvrigt en kopi af
Logitechs tastatur).
Musen var ikke noget at råbe hurra for, så jeg benytter i stedet en anden
trådløs USB-mus (5 knaps optisk, også radiostyret). Det er nu sket flere
gange at der tilsyneladende sendes en masse kommandoer som i flere tilfælde
har ødelagt min XP-opsætning inden jeg har nået at afbryde tastaturet.
Efter 3 gange at have måttet geninstallere XP har jeg nu afmonteret det
trådløse tastatur med mus.
Jeg antager det er et interferens problem i forbindelse med radiostyringen,
evt. fra en trådløs telefon som er anbragt 1 meter fra USB-enheden.
Har andre haft tilsvarende problem? Kan nogen evt. give et godt råd?
Mvh
Gunnar