VNC server under Redhat 7
Fra : ZAP

Dato : 19-04-01 17:44

Jeg har før haft vncserver kørende under Mandrake 7.2, og her kunne jeg få
adgang til alle grafiske funktioner fra
min vnc-client.

Jeg kører nu redhat 7.0, men nu kan jeg kun få adgang til kommando promten.
Hvad gør jeg galt??

ZAP

Fra : Jesper FA

Dato : 19-04-01 18:06

ZAP wrote:

> [...]
> adgang til alle grafiske funktioner fra
> min vnc-client.
>
> Jeg kører nu redhat 7.0, men nu kan jeg kun få adgang til kommando

Hvordan mener du. Kan du ikke starte nogle grafisk programmer eller har du
bare glemt at starte din window manager?

--
Jesper

Fra : ZAP

Dato : 19-04-01 19:05

"Jesper FA" <news@skydiver.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan mener du. Kan du ikke starte nogle grafisk programmer eller har du
> bare glemt at starte din window manager?

Øhh, window manager??

Fra : ZAP

Dato : 19-04-01 19:20

"ZAP" <presario266@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper FA" <news@skydiver.dk> skrev i en meddelelse

> få

Jeg prøvede "startX" over telnet hvis det er det du mener, men jeg får
stadig intet op. Da jeg kørte mandrake fik jeg et "Mandrake" felt op i
vnc-menuen, som indeholdt alle de grafiske programmer. Det gør jeg ikke
her??