nokia3410
Fra : SB

Dato : 26-12-03 11:02

Pludselig står der (tom) på min skærm, hvad er det der er tom, og hvordan
fjerner man det. Er lidt irriterende at kigge på

Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-12-03 13:57

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev:

>Pludselig står der (tom) på min skærm, hvad er det der er tom, og hvordan
>fjerner man det. Er lidt irriterende at kigge på

Du har valgt en profil der hedder "(tom)". Du kan selv ændre og omdøbe
dine profiler.

PS! Dit fejlpostede indlæg i news:dk.teknik.telefoni kan du selv
slette.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : SB

Dato : 26-12-03 23:21

> [...]
> dine profiler.
>
> PS! Dit fejlpostede indlæg i news:dk.teknik.telefoni kan du selv

hvordan gør man så lige det?

og har bedt outlook exp. om at fjerne indlægget igen på den anden, med det
virker vist ikke

Søren

Fra : Jean

Dato : 27-12-03 19:47

SB skrev:
> hvordan gør man så lige det?

Prøv under "Profiler"... du kan vælge en anden profil ved at trykke let på
"tænd-sluk-knappen" for oven.

Mvh Jean