Hjælp.....
Fra : Lars

Dato : 24-12-03 14:54

Min kære gamle far er ejer af en NOKIA 3310, og det kære menneske havde
glemt sin pinkode - eller som han sagde, "den var ikke det den plejede at
være" - Så nu beder telefonen om PUK koden.
Er der en af de kloge hoveder her i gruppen der ved om man på en eller anden
måde kan indtaste et eller andet, og så få åbnet telefonen igen ?

Han fortæller " at han ikke har/kan huske at han fik en sådan kode med da
han i sin tid købte telefonen. Hilket selvfølgelig er et udtryk for en
begyndende altheimers
Men hvis han ikke får sin telefon i gang, går julen i panik for ham.

Håber på hurtig assistance.

Med venlig hilsen, og ønsket om en god jul.

Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-12-03 15:30

Lars skrev:

>Er der en af de kloge hoveder her i gruppen der ved om man på en eller anden
>måde kan indtaste et eller andet, og så få åbnet telefonen igen ?

Han skal "blot" indtaste PUK-koden, så er han kørende igen - der er
ingen omveje. Hvilket teleselskab benytter han? Ved fx Telmore kan man
se PUK-koden på sin personlige side (på www.telmore.dk). Prøv at ringe
til det pågældende teleselskab...

Glædelig jul,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : DirectX

Dato : 24-12-03 15:31

Hejsa Lars

Jeg føler med dig, for du er nødt til at holde din fars opmærksomhed hele
julen. >
Kort sagt der er ikke noget du kan indtaste ud over hans PUK kode. Du kan
muligvis få den oplyst ved hans teleselskab men det er langt fra sikkert og
slet ikke den 24 Dec

Mvh
C@ss

Fra : Søren

Dato : 24-12-03 21:26

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> muligvis få den oplyst ved hans teleselskab men det er langt fra sikkert

De skal oplyse pukkoden.

Som regel skal der faxes lidt af hvert ind til dem inden.
Så som købsbevis, id med billede osv.

Mvh
Søren

Fra : Lars