Prisliste på nettet ?
Fra : Kim

Dato : 25-12-03 11:51

Jeg har søgt og søgt på Google, men kan
ikke rigtigt finde et link på hvad priserne
pt. er på f.eks friskfanget ørred og laks i
en fiskebutik pr. kg.
Ligger nogen her inde med et link eller to ?

Mvh Kim

Fra : sdfsdf

Dato : 26-12-03 00:48

In article <DizGb.92$uX7.90@news.get2net.dk>, "Kim" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
> pt. er på f.eks friskfanget ørred og laks i
> en fiskebutik pr. kg.
> Ligger nogen her inde med et link eller to ?

Hej Kim

Husk nu, at der er omsætningsforbud for lyst og fritidsfangede fisk.

Med venlig hilsen

Tom.

Fra : Kasper Monty

Dato : 31-12-03 00:25

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pt. er på f.eks friskfanget ørred og laks i
> en fiskebutik pr. kg.
> Ligger nogen her inde med et link eller to ?

Prøv Københavns bedste fiskeforretning i Istedgade 109 ... www.fiski.dk

Mvh
Kasper