nogle der ved noget om torske fiskeri i no~
Fra : Fam. Knudsen

Dato : 24-12-03 22:08

hey.. er der ik nogle der ved hvad chancerne er for at fange torsk i havet
omkring Fjerritslev eller svinkløv...??

på forhånd tak...

Lasse...

Fra : pikefisher

Dato : 29-12-03 16:43

"Fam. Knudsen" skrev d. 24-12-03 22:08 dette indlæg :
> [...]
>
> på forhånd tak...
>
> Lasse...
>
> hey.... kan på det kraftigste anbefale at dyrke fiskeriet efter torsk
i havnene... I de kolde måneder har jeg haft stor succes med at fiske
lige efter mørkets frembrud med jigs. Kender ikke så meget til fiskeriet
i nordjylland, men har dyrket " mørkefiskeri" efter torsk i Vejle,
Horsens, Århus med stort held. Jeg mener, årstiden taget i brtragtning
at havne-fiskeri er både behageligere og kan ofte vist sig temmeligt
givtigt...
Knæk og bræk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 29-12-03 19:36

pikefisher wrote:

> [...]
> Vejle, Horsens, Århus med stort held. Jeg mener, årstiden taget i
> brtragtning at havne-fiskeri er både behageligere og kan ofte vist

Hej
Hvor i de 3 omtalte byer har du fisket, og er det længe siden?

Ebbe