navne
Fra : Battlefield´s

Dato : 23-12-03 14:00

Hej
Her er lidt hjernegymnastik til juledagene:
Mine tre små siamdrenge skal have navne og jeg har besluttet, at de skal
hedde noget, der ender på -as, ligesom deres far: Midas. Jeg har allerede
Lukas, Jonas og Mathias, men det måtte godt være lidt mere opfindsomt
Nogle der kan hjælpe?
Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!
Hilsen Vibeke

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 23-12-03 14:27

Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
> opfindsomt Nogle der kan hjælpe?
> Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Her er en del navne til inspiration eller direkte brug der ender på as

http://www.angelfire.com/ma4/thelithuanians/page22a.html

M.v.h
Niels

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 23-12-03 14:40

Hej

Hvad med BananAS

Sorry kunne ikke lade være

Glædelig jul

Fra : Pia J

Dato : 23-12-03 14:42

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> wrote in
message news:3fe84598$0$29376$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej
>
> Hvad med BananAS

JuleknAS

:Pia

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 14:51

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3fe84598$0$29376$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej
>
> Hvad med BananAS

LOL - Sikkert et passende navn, til en killing

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-12-03 15:33

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in message

> [...]
> meddelelse news:3fe84598$0$29376$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> LOL - Sikkert et passende navn, til en killing

Hæhæ- AnanAS?

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 14:46

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogle der kan hjælpe?
> Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Milas, Mikas, Misas, Silas, Alias,....

Øhh, kan ikke lige komme på flere !

God jul og godt nytår til dig også !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Charlotte

Dato : 23-12-03 15:05

Hej Vibeke
> [...]

> hedde noget, der ender på -as, ligesom deres far: Midas. Jeg har allerede
> Lukas, Jonas og Mathias, men det måtte godt være lidt mere opfindsomt

Jeg kan heller ikke helt la´ være...det må være drillenisserne, der er på
spil *ss*
Hvad med Adidas, XMas, Megas, øøøh....æih, der var lige en masse andre, jeg
kom på...men nu har jeg glemt dem igen *ss*

Men nu skal vi ud til mine forældre - lillejuleaften er der tradition for,
at vi skal have hjemmelavede æbleskiver og hjemmelavet "dræber-glögg"...så
mon ikke der kommer flere navne til mig i løbet af aftenen *fnis*

KH
Charlotte *slår sig på glögg og julehygge lige om lidt*
www.skovkatten.dk

Fra : Milea

Dato : 23-12-03 15:01

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]

> Nogle der kan hjælpe?
> Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Hej Vibeke.

Din forespørgelse fik mig til at lege lidt med navne:

Adidas
Domas
Magas
Nilas
Ramias
Silas
Vilas
Valdas
Vitas
Tamas

Mvh. Milea

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-12-03 15:07

> [...]
> Nogle der kan hjælpe?
> Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Hej Vibeke

Først tillykke med drengene!

Her er lidt forslag til navne til rødderne *S*

Aias
Elias
Josias
Thomas
Tobias
Obadias
Jeremias
Malakias
Zakarias

mvh og god jul

Eva

Fra : Jette

Dato : 23-12-03 15:45

> [...]
> Nogle der kan hjælpe?
> Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Ja, skal jo til at være temmelig opfindsom for at finde noget der ikke er
foreslået

spas
bras
madras
ananas
das
sas
glas
havrefras
pyjamas
husblas

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 24-12-03 01:24

> [...]
> Nogle der kan hjælpe?
> Desuden ønsker jeg alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!

Den tilstundende højtid taget i btragtning:
Messias
Men det er måske en anelse for prætentiøst
Ole