En tom floppy benytter 38%
Fra : Michael

Dato : 25-12-03 18:51

Jeg har lavet et ext filsystem på en floppy, og når jeg mounter den, så får
jeg

/dev/fd0 1.4M 531k 893k 38% /mnt/floppy

'ls -all' viser der ikke er filer på disken?

Hvorfor?

Fra : Rander

Dato : 26-12-03 23:33

Thu, 25 Dec 2003 18:51:13 +0100 brugte Michael 13 linier på at fortælle
dette til dk.edb.system.unix:

Dårlige sektorer?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Piger, der siger ja til at gå i seng med en mand, er ludere. Piger, der siger nej, er damer.
Det er dog en temmelig gammeldags opfattelse af begrebet. Hvis en af Jer drenge skulle rende
ind i en pige, der siger nej, skal I ikke drage den forhastede slutning, at I har fundet en dame.
I kan også være løbet ind i en lesbisk. (Fran Lebowitz)