MS Windows
briani 27239
program til udskrivning af filliste
Fra : Martin Møller

Dato : 25-12-03 15:31

Findes der et program der på en nem måde kan udskrive en filliste på f.eks.
en cd rom. Mappe+indholdet i mappen.

Martin

Fra : Villy Jensen

Dato : 25-12-03 16:03

> Findes der et program der på en nem måde kan udskrive en filliste på
f.eks.
> en cd rom. Mappe+indholdet i mappen.

Det har du da allerede - WIN XP kommando:
cmd /c dir D:\ /s > C:\Dtxt.txt
Her afleveres en komplet filindholdsliste i en fil: "C:\Dtxt.txt"

(Tilsvarende WIN 9? kommando er (vistnok): dir D:\ /s > C:\Dtxt.txt )

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Hugo

Dato : 26-12-03 11:49

Det er da imponerende hvad en kort dos kommando kan lave !

Windows exe filen der foreslås længere nede i tråden skal bruge 924 kb. for
at lave noget lignende, der giver færre informationer !!!!!!!

Hatten af for Willy !

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-12-03 16:10

On Thu, 25 Dec 2003 15:31:12 +0100, "Martin Møller"
<martinboy@hotmail.com> wrote:

>Findes der et program der på en nem måde kan udskrive en filliste på f.eks.
>en cd rom. Mappe+indholdet i mappen.
>
>Martin

Se (og prøv) dette:

http://www.karenware.com/powertools/ptdirprn.asp

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Martin Møller

Dato : 25-12-03 16:58

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:2cvluv0liolr4nnc5dlhthfoetvf0s59af@4ax.com...

> Se (og prøv) dette:
>
> http://www.karenware.com/powertools/ptdirprn.asp

Mange tak, det var lige sådan et program jeg havde brug for

Martin

Fra : H@nsen

Dato : 26-12-03 01:24

Gert Søgaard Jensen wrote:

> http://www.karenware.com/powertools/ptdirprn.asp

Findes der ikke et der kan gøre det mere detaljeret ?

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 26-12-03 18:53

On Fri, 26 Dec 2003 01:23:57 +0100, "H@nsen"
<tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> wrote:

>Findes der ikke et der kan gøre det mere detaljeret ?

Muligvis - men det lader jo til, at Martin er tifreds med det
foreslåede

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : H@nsen

Dato : 26-12-03 19:11

Gert Søgaard Jensen wrote:
> Muligvis - men det lader jo til, at Martin er tifreds med det
> foreslåede

Nu var det i stedet for at starte en ny tråd jeg spurgte i denne... men hvis
du er frygtelig utilfreds med det så må jeg jo starte en ny tråd med samme
subj... nej vel, du må finde dig i at ikke alle er tilfredse og da du ikke
kan svare på spørgsmålet der blev stillet, så lad dog helt være med at
svare.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 26-12-03 21:20

On Fri, 26 Dec 2003 19:11:15 +0100, "H@nsen"
> [...]

>du er frygtelig utilfreds med det så må jeg jo starte en ny tråd med samme

Jeg er skam ikke frygtelig utilfreds - jeg konstaterer blot, at
Martin, som startede tråden, tilsyneladende har fået et
tilfredsstillende svar på det, han spurgte om.

> nej vel, du må finde dig i at ikke alle er tilfredse

Det klarer jeg nok

> og da du ikke kan svare på spørgsmålet der blev stillet,
>så lad dog helt være med at svare.

Da det nu var mig, du citerede i forbindelse med dit spørgsmål, ville
det da efter min mening være uhøfligt blot at undlade at svare - men
her er vi åbenbart uenige.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen